“Bicikli so moji kipi”

Jaka Mihelič, zadnja leta ‘in & out‘ sodelavec DST-ja, je dal zadnjič zelo kul intervju za Polet. O kolesih, ki jih izdeluje pravi:

»Osnovna ideja je bila skrita v stavku: “Zapelji svoj kip!” Zakaj bi morale skulpture vedno stati na mestu. Zakaj jih ne bi zapeljal naokoli. Upam, da jih bom nekoč naredil dovolj in jih kot eksponate razstavil v galeriji.«

Sodelovanje z nami pa opiše takole: “Po spletu naključij sem se znašel v Dejmo stisnt teatru. Začel sem kot voznik kombija, s časom sem napredoval v lučkarja in tonskega mojstra. V predstavi Biblija so mi zaradi mojega močnega glasu ponudili glas Boga. V naslednji predstavi sem že imel neko večjo vlogo… Občasno še vedno odigram kakšno vlogo, pomagam pri luči in tonu.” Več…


Oddajte komentar

